Tuba 2013 - najnowsze trendy branży custom publishing

150x110

TUBA 2013 – Forum Redaktorów Biuletynów Firmowych i Konkurs na Najlepszy Biuletyn Firmowy, po trzyletniej przerwie, znów zgromadzi specjalistów zajmujących się komunikacją firm. O statuetkę „Tuby” powalczą najlepsze biuletyny uczestników Forum. Wśród prowadzących znajdują się praktycy z wieloletnim doświadczeniem i dziennikarze m.in.: Teresa Kruszona z Gazety Wyborczej i specjalista ds. prawa autorskiego – Robert Wawrzeń.

„Podana na czas, mądrze skonstruowana i ciekawa informacja na temat tego co planuje, wprowadza, zmienia czy też umacnia firma to jeden z najważniejszych motywatorów dla pracowników firmy elementów lojalnościowych dla jej klientów” – mówi Alina Stahl, trener prowadzący tegoroczne Forum. Podczas dwudniowych warsztatów, które w tym roku odbędą się w Toruniu 28 i 29 sierpnia w hotelu Bulwar, uczestnicy zgłębią tajniki tworzenia atrakcyjnej dla czytelnika treści, podszkolą się w umiejętnościach językowych oraz przedyskutują zawiłości prawa autorskiego. Będzie to również okazja do poddania swojego czasopisma wnikliwej analizie prowadzących, którzy pomogą uatrakcyjnić biuletyn oraz wskażą popełniane przez redaktorów błędy. Oprócz tego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak sprostać wymaganiom nowych technologii poprzez przygotowywanie materiałów na potrzeby urządzeń mobilnych. Wszystkie zajęcia odbędą się w formie warsztatów, dzięki czemu uczestnicy będą mogli na bieżąco weryfikować zdobywaną wiedzę, szukając najlepszych rozwiązań dla swoich czasopism. Zwieńczeniem dwóch intensywnych dni będzie wręczenie statuetki Tuba 2013, przyznawanej za najlepszy biuletyn firmowy.

Autorski program szkoleniowy

Wykładowcy zaproszeni do prowadzenia tegorocznej TUBY to przede wszystkim doświadczeni specjaliści odnoszący sukcesy w branży custom publishing. Zajęcia poprowadzą m.in. Beata Poźniak – wydawca biuletynów firmowych, DTP-owiec i doradca custom publishing, Teresa Kruszona, ekspertka od poprawności językowej oraz Katarzyna Kaczorowska, dziennikarka Polska The Times, uhonorowana nagrodą Dziennikarz Roku 2011. Przygotowali oni autorski program szkoleniowy, który zawiera sprawdzone rozwiązania, zwracając jednocześnie uwagę na najnowsze trendy branżowe.

Urokliwe i pełne ciekawej osobowości miejsce

Oprócz ciekawego programu szkolenia i niebanalnych prowadzących, ważne jest również miejsce, w którym odbędzie się spotkanie. W tym roku będzie to samo serce Polski, czyli Toruń. „Wybraliśmy to miasto ze względu na jego urokliwy charakter, osobowość oraz niesamowity widok, który roztacza się wieczorem nad toruńską starówką. Uczestników spotkania ugości hotel Bulwar położony w samym centrum zabytkowej części Torunia nieopodal Wisły” – mówi Mirosław Zagórski, organizator TUBY, dyrektor agencji SARTO.

Doświadczeni organizatorzy

Tegoroczna edycja Tuby to dobra okazja na uzupełnienie swojej wiedzy z zakresu custom publishing oraz zapoznanie się z najnowszymi trendami branżowymi. Zadbają o to organizatorzy, czyli SARTO Agencja PR – firma z ponad 10-letnim doświadczeniem, pomysłodawca i wieloletni organizator Forum oraz Blue-ab – współorganizator tegorocznej edycji TUBY. To także dobry pretekst na spotkanie w gronie redaktorów zajmujących się wydawaniem biuletynów firmowych i wymianę wspólnych doświadczeń z tworzeniem tego typu czasopism.

Pełen program warsztatów, sylwetki prelegentów oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.tuba2013.pl



Informacje o Sarto:

Agencja skupia swoją działalność w czterech obszarach: konsultingu marketingowego – doradztwie oraz planowaniu i realizacji kampanii marketingowych, public relations, organizacji szkoleń i warsztatów, a także przygotowaniu i realizacji imprez integracyjnych oraz wydarzeń specjalnych. Firma działa na polskim rynku od 2000 roku. Konsultanci SARTO to zespół ludzi o różnorodnym wykształceniu i dużym doświadczeniu zawodowym, którzy dysponują niezbędnymi umiejętnościami wymaganymi przy efektywnym prowadzeniu projektów. Więcej na stronie www.sarto.pl.



Informacje o Blue-AB

Agencja działa na rynku od ponad 11 lat, specjalizuje się w projektach wydawniczych zarówno klasycznych, jak i nowoczesnych - na tablety i inne urządzenia mobilne. Zespół Blue-AB to uznani specjaliści z zakresu projektowania graficznego, DTP, IT oraz szeroko pojętego PR i szkoleń.